odchazi mi PICy pri IC programovani - HEEELP

MK info@mcu.cz
Neděle Březen 5 14:53:45 CET 2006

>lidi mili, poradte prosim. Stava se mi ve spouste pripadu, ze mi pri ISP
>programovani v aplikaci odchazeji PICy 16F819. Projevi se tak, jako by se
>na
>MCLR vyvodu prorazila nejaka ochrana dioda nebo neco cim pak tece velky
>proud do GND.

No, ale tyhle projevy jsi mi nepsal ??
Tenhle problem (nabourane MCLR) jsem osobne potkal s ICD2 (klonem i
originalem) anejakym jednodychym programatorem na LPT port u 16F877
zakoupenych v GM nekdy pred rokem - rokem a pul. Pak mi nekdo reportoval
stejny problem s nejakym mensim PICem 16F87x. PICe slo vzdy naprogramovat a
zverifikovat (i opakovane), ale po odpojeni napajeni jiz nenabehl a nebylo
ho mozne nove programovat.

Bez muceni se priznam, ze jsem to prisuzoval vadne sarzi obvodu, protoze u
jinych PICu vse fungovalo naprosto bez problemu.
Mozna stahnout Vpp na 13.0V, tech 13.4 se mi zda prece jenom moc na horni
hrane doporuceneho rozsahu

S pozdravem
MK