Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 4 13:06:59 CET 2006

> Aha, takze problem je v typove kontrole a v naslednych kontrolach co, kdy s
> cim a jak vlasne muzu a nemuzu.

Ano, presne tak.

> Vite, popirate ted vlastne zakladni rys jazyka C - maximalni
> variabilitu prave na ukor onech kontrol.

Vim, vsak prave ten zakladni rys je to co tak nemam v programovani
rad.

> Co Vam brani pouzivat jine prostredky, jine jazyky s propracovanejsi
> a tedy i vice omezujici typovou kontrolou, etc.

Nebrani, vsak je taky pouzivam.

> Tim je vlastne dan i soucasny trend ve vyvoji programatoru - uz nemuseji
> znat proc a jak, museji jen umet skladat prislusne kosticky toho jejich
> programatorskeho lega. Jenze tohle je a doufam ze i na dost dlouho zustane
> domenou jen te odrudy ohanejici se nazvem "informacni technologie" .))))))

Taky se to da brat z te lepsi stranky - programator muze projektovat a
nemusi se piplat s bity.

> Pred casem jsem rval smichy pri docela vazne debate v konferenci o Delphi
> (vzpominejte s uctou) kde byl nadnesen dotaz - jak se dostat k jednotlivym
> bytum v kterych je ulozena floatova promenna. Docela vazne se tam zacala
> konstruovat funkce, ktera toto udelala. Na variantni record nikdo ani
> nevzdech, pritom kazdy jen letmo postizeny ceckem, by proste sahl po
> pointrech a pointerove aritmetice

Prosta nezkusenost, podobne hruzy jsme videl i v C.

> :)))))))))) jasne uz chapu tu nevrazivost vuci pre a post inkrementu .)))))

Ano, chapete spravne :-)

Ale podotykam, ze technicky aspekt techto featur je mi jasny (kdyz uz
je promenna v registru tak se jen udela inc a usetrim za komplikace s
ptimalizujicim prekladacem).