PAL -> VGA

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Sobota Březen 4 12:56:42 CET 2006

PS2 ma v tom konektoru dokonce i RGB vystup, ale tusim ze bez
synchronizace. Minuly tyden jsem na blesaku na Kolbenove koupil za 200,-
pouzity konvertor originalne k ps2. Chodi bez problemu, ale bohuzel
pouziva PAL rozliseni (to jest nejakejch tech 7xx) a na to se LCDko
nechytne, na CRT zase docela vadi to ze to jede na 50hz. Pokud chcete
PS2 na PC monitor, tak asi doporucuju to prohnat skrz PC pres nejakou TV
kartu, nebo graf. kartu s video-in. Pokud mozno doporucuju pouzit
S-Video, je to imho o dost hezci obraz nez composit. Ten RGB bych rek ze
je jeste o trochu lepsi a protoze se svezu tak 20 minut jednou za tyden,
tak me tech 50hz ani nevadi, v menu je to videt, kdyz se jede tak to ani
neni videt.
Lituju ted, ze jsem tenkrat nekoupil to 5"lcd k PS1 co se vyprodavalo za
cca 1k. Nezbylo nekomu nahodou doma nejaky nevyuzity, kteryho by se
chtel zbavit?