RE: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Tomáš Dresler edison@seznam.cz
Sobota Březen 4 11:38:30 CET 2006

To prece neni pravda. Kdyz mate pole s prvky typu struct, pak prekladac C
zahlasi chybu, kdyz do toho cpete neco jineho. Jiny pripad je void *, to je
cunarna. Nekdy ale neni zbyti.

Navic opet existuji prekladace, ktere kontroluji meze pole.

Co vidite spatne na zapisu "PORTA->PD &= ++shadowA;"???

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz