Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 4 11:31:33 CET 2006

Dobry den
asi jsem to scela nepochopil, ale preci prekladac urci, ktery segment
je datovy a ktery kodovy, a pokud se program pri behu pokusi zmenit
kodovy segment, tak by mu to nemelo byt povoleno a program bude
ukoncen. Informace o tom, v jakem segmentu dane pametove misto lezi si
hlida procesor a ne jazyk.

Galloth