RE: nahrávání z rozhlasu

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Březen 4 00:46:45 CET 2006

mno nevim,ale resi se to tuuz docela casto.nenajde se nekdo s moznosti
pustit ftp? rad tam nasipu 8GB her a ctenych knizek

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ing. Karel Matějíček
Sent: Friday, March 03, 2006 7:35 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: nahrávání z rozhlasu

Chtěl bych nahrávat rozhlasové hry a četby na pokračování z FM. V současné
době to řeším nahráváním z tuneru na HiFi video a sestřiháním na kazety.
Protože kazety se hromadí a magnetofon dosluhuje, přemýšlím, co dál. Chtěl
bych výsledek na CD v MP3. Jak to rozumně řešit? Je nutné nahrávání
naprogramovat alespoň na týden dopředu. Nejschůdnější mně vyšlo opět video,
ale tam je problém s tím, že neovládá tuner a v současnosti bych potřeboval
nahrávat alespoň ze dvou stanic. Protože video má dva AV vstupy, vyřeší to
dva tunery naladěné na různé stanice. Potom přepis na PC, sestříhání, převod
do MP3 a vypálení. Je to hrozné, ale asi řádově levnější než jiná řešení, o
kterých jsem uvažoval.

1)      Stolní PC s TV/FM kartou. - Zatím jsem neviděl program, který by
umožňoval programovat nahrávání podobně snadno jako video. Stále běžící PC
je hlučné a spotřeba také nezanedbatelná.

2)      Notebook s externí TV/FM kartou. - Nemám zkušenosti s externími
kartami, jinak kromě hluku stejné nevýhody jako 1) plus vyšší cena.

3)      Stejné jako 1) nebo 2) bez TV/FM karty se stálým připojením k
internetu a nahráváním z internetových rádií. To mně připadá nejlepší, ale
nenašel jsem možnost naprogramovat nahrávání z Internetových rádií.
Potřebuji programovat podobně jako video (den, čas, stanice) alespoň na
týden.

Teď mě napadla ještě jedna možnost. I v nejlevnějších domácích kinech bývá
FM přijímač. Nebývá také v DVD rekorderech s HD? Pokud by umožňoval
nahrávání z FM včetně programování a přenos do PC pro střih, bylo by to asi
nejsnadnější řešení. Podíval jsem se na několik nabídek a o FM rádiu tam nic
není. Nevíte někdo, jestli něco takového existuje? Případně jiné řešení?
Video, dva tunery, zdlouhavé přehrávání atd. mně přece jenom připadá
archaické.