mikrofonni predzesilovac

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Pátek Březen 3 21:20:38 CET 2006

Kdybychom na kondenzatorove mikrofony meli, uz je davno mame :) nicmene
mame "ultra-low-cost" projekt a snazime se maximalne vyuzit to, co uz ve
sboru je a ty SM58 se tam jakousi nahodou dva vyskytuji. Navic ta
mistnost asi nema zase az tak dobrou akustiku, aby vysel kondenzator
kvalitneji nez dynamika :)
Delali jsme zajimavy experimenty s michanim signalu z dynamiky a z
elektretu - skoda, ze dnesni elektrety tak nehorazne sumi; ty starsi
byly mnohem cistsi.
Nic nemeni na tom, ze soucasna kvalita s SM58 nam plne vyhovuje,
nejvetsi slabinou v retezci je predzesilovac s TL074, ktery musi pryc a
na jeho misto je potreba ubastlit nejakou lepsi nahradu. Pak uz snad
budou kvalitu omezovat jen A/D prevodniky na zvukovkach...