OT pri patku...

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Březen 3 17:57:04 CET 2006

MK napsal(a):

>Tesi me, ze po bok jmen jako je RedHat, Novell, Sun Microsystems, Oracle,
>Opera Software a dalších se radi i de.......(kazdy necht si dosadi co libo
>jest) Jirka
>
>Je mi celkem jedno, ze je patek, tyhle zvasty me serou kazdy bozi den. Ono
>totiz nestaci uvest odkaz, on k tomu musi byt i ten stupidni komentar.Jen
>nevim jestli se jedna o zastydlou adolescenci nebo probouzejici se
>presenilni demenci.
>
>Mimochodem, nenasilne bych chtel pripomenout, ze obdobne praktiky tolerantni
> [...]
a hlavne je to o H!!!!!!

zajimave je sledovat, kdyz jsem prijde studentik a neco se nedej
boze zepta, treba blbe, hned ho sprazite...
a kazdy tyden nekolik nesmylsnych threadu, nikomu nic nedavajicich,
brecicich nad rozlitym mlekem, kritizujicich praci druhy (at uz je jakakoli)

kosto, kliiiid, vono to uz asi jine nebude, holt to musime asi vydrzet ;-)

PS: jeste chybi Linux, nepouzivat MCU, proc bych radil nekomu,
kdyz za to nemam ani kc (byt by se jednalo o nahradu trandaku....
to mu napred jeste dam najevo, ze to vim, a ze je vetsi blb nez ja)
a nakonec CINA (ta vas pane Jiri rozemele jako nic, byt se ji porad
smejete, pamatujte na moje slova)

to ADMIN: pokud toto cte admin, co udelovat za takto neadresne
prispeky distanc...treba na mesic
....sam se hlasim, protoze jsem prave ted porusil pravidla

Ostatni, prosim, prominte, ze jsem neudrzel emoce trochu na uzde.

Prichy

posledni prispevek do toho threadu, neb bych se choval stejne jako
nekteri zde.

jo, jinak nic proti ot, ale co neco prinasi, ne blbosti