Vy to stihate sledovat?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 3 13:31:20 CET 2006

 > K tej Tesle Piestany mozes este dat jej skoro nastupcu
 > - PPV - Piestanska polovodicova Vyroba

Ufff, tak toto mi nic nehovori...
Pokial viem, v priestoroch byvalej Tesly Piestany je linka na vyrobu
74HCxxx salamov (balia sa samozrejme na dalekom vychode) -
http://www.efton.sk/Images/semic_change.jpg

Este viem, ze v Radosinej (to je od Piestan cez kopec) vznikla
kontaktovacia odnoz Diotecu, ale Diotec uz tusim tiez neexistuje...

To PPV mi nic nehovori, mas nejake podrobnejsie info?

>         Kam patri RCA ?
Uff, to teda netusim... Wikipedia, moj oblubeny zdroj mudrosti, hovori,
ze elektroniku (mysli sa tym "cierna technika") vypluli pod menom
Thomson a "nahravaciu" cast ma Somy BMG, ale suciastky z toho museli
vypadnut uz skorej... Alebo jednoducho zanikli...

wek