Re: Nabíječ akumulátoru Banner GiV

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pátek Březen 3 10:59:48 CET 2006

S tím proudem to chápu. Asi to nebylo jasně pochopitelné, myslel jsem tím,
že větší proud než 300mA to nedá. Menší, podle odběru baterky, samozřejmě
ano. Je to kvůli napájecímu trafu a regulátoru - 723 + výkonový tranzistor,
aby neshořely. Ale otázka zůstává: Stačí snížit napětí na jeden článek pro
GiV akumulátor?