Procesor ARM - kde koupit a za kolik - cim ladit?

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Březen 3 10:57:27 CET 2006

No, ehm, ja vlastne ani nevim, kolik stoji licence ;-)
Mame testovaci desku a zatim jsme ji programovali bootloaderem, ale uz mi tu
na stole lezi JTAG adapter, ale zatim jsem se k tomu nedostal.

ZN

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 03, 2006 10:41 AM
Subject: Re: Procesor ARM - kde koupit a za kolik - cim ladit?

>My si testovaci HW vyrabime sami (mohu poslat schema) no a k programovani v
>C pouzivame CrossStudio.
>Jeste dodam, ze pracujeme s ARM7 od Atmelu, konkretne AT91SAM7Sxx
>
>ZN

Pozrel som sa na stranku CrossStudia. 500 libier nie je malo, ale stale
je to menej ako polovica ceny
za Keil. HW ako nejaku testovaciu dosku, alebo JTAG adapter? Ta druha
moznost by bola zaujimavejsia...

j.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com