Porucha monitoru - BYLO: RE: OT: ESD, EMC, EMI na patek

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Pátek Březen 3 10:45:17 CET 2006

kdyz jste u toho monitoru - posledni dobou mi muj ADI 19" monitor zacal
nejak zlobit. Po zapnuti v nem susti az chrasti jako kdyby neco lehce
jiskrilo (pri tmavem obrazu je to vyraznejsi nez pri svetlem) a obraz je
deformovany (viz obr.). Casto pomuze trochu klepnout do stolu a preskoci to
do normalniho stavu nebo v tom zacne vic chrastit az vrcet a obraz kmita
mezi deformovanym a OK stavem. Muze mi prosim nekdo napovedet kde hledat
problem? Dekuji za jakekoliv nakopnuti.

Rozobrat, poriadne povysavat.

Ak mate moznost riadeneho ovzdusia, v miestnosti udrzujte vlhkost po 40%
(pre ludi nic moc). Pri vyssej prach, ktory je hydroskopicky, sa s radostou
usadzuje na predmetoch s vysokym gradientom elektrickeho pola.
VN trafo, usmernovac,...

V tazsich pripadoch je nutne VN cast vycistit zvlast. Po zanedbani je prach
doslova prilepeny.