Nabíječ akumulátoru Banner GiV

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pátek Březen 3 10:26:06 CET 2006

Dobrý den,

mám doma záložní zdroj pro bludičku na chodbě a současně napájí rádio.
Odešla mi v něm baterie, byla to Pb baterka ze Simsona. Vešla by se mi tam
trakční 6 Ah baterka Banner, ale v letáku, co u toho je, píšou, že se musí
použít speciální nabíječ s regulací napětí a o kus dál uvádějí pro
dlouhodobé nabíjení 2.25V na článek. Nikde neuvádějí nabíjecí proud. Leták
je asi produkt šíleného nedostudovaného překladatele. Jak je to doopravdy?
Půjde použít původní nabíječ, který přenastavím ze 7V na 6.75V, proud je
elektronicky omezen na 300mA?

Strejdy googla jsem se ptal a odkázal mi na prodejce a na katalogy, ale
nikde nebyly žádné rozumné hodnoty.

Pavel