mikrofonni predzesilovac

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Pátek Březen 3 09:21:42 CET 2006

OK, pridam kondik a odpor mezi jednotlive stupne. Nenapadlo me, ze tam
je vlastne tak velke zesileni, ze by se tam hodilo oddelit stsm.napeti.
Zaroven to muze fungovat jako subsonicky lowpass.

Co se vyberu operaku tyce, OP07 se mi na audio docela osvedcila, pouzil
jsem ji jako preamp ke snimaci na kytaru, tak jsem si rikal, ze k
mikrofonum by se dala pouzit taky. SSM2019 je pro me bohuzel moc draha -
tech OZ tam bude 8 a zase nejsem audiofil, kdyz si vezmu, ze puvodne mi
jako mic preamp slouzila TL072 a chvili mi i stacila :) asi pouziju
nakonec NE5532. Tranzistory ne, tech se bojim :)

I kdyz mozna bude problem se spotrebou - tech operaku bude v hotovem
vyrobku osm, to uz z 9V baterek za jeden nahravaci session (2-3 hodiny)
neco vyzere.

Mikrofony jsou dva Shure SM58 a dva nejake lacine AKAI, oboji 600ohmove.
Nizkosumovost predzesilovace vidim jako docela podstatne, nejde jen o
mluveni zblizka v blizkosti pocitace, ale o nahravani vokalistek v
mistnosti s trochu lepsi akustikou a v PC uz neni ani jeden hlucny vetrak :)