Zrizeni odberneho mista

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Pátek Březen 3 09:15:10 CET 2006

Petr Lupinek wrote:
  > Kdo jste tu psal o povinnosti pripojeni na naklady rozvodnych
zavodu? Mne
> by bodla moznost se pripojit za 500Kc/A.... ale potrebuju vedet, odkud jste
> ty informace cerpali, abych se na CEZ vydal s nejakym zakonem nebo
> narizenim v ruce.

Byl jsem na VCE prihlasit odberne misto v bytovce zrizene uz v lednu.
Diky sve lenosti jsem tam sel presne 1.3 a bylo mi receno ze od prvniho
treti plati nova vyhlaska ktera zavadi onech 500 kc/A.

A ze mam tech 12500 zaplatit a az pak se se mnou budou bavit. Nedostal
jsem zadnou fakturu, uctenku, nic. Jenom canc papiru s cislem uctu a
variabilnim symbolem.

Asi tam pujdu jeste jednou.

mira