mikrofonni predzesilovac

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Březen 3 09:08:47 CET 2006

alebo INA 217, INA 103.
217ka je priamou nahradou za SSM 2017.
IMHO  na zvolenu aplikaciu bude este lepsia 103ka.

obidva od Burr- Brownu.

OK

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 03, 2006 8:57 AM
Subject: Re: mikrofonni predzesilovac

No to snad ne, OP07 sjou dobre na nejake rizeni, ale pro mikrofon jsou
pomale. Dejte si tam NE5532, jsou urcene pro audio. I kdyz ja bych tam dal
misto dvou operaku dva tranzistory tak jak je to snad ve vsech magnetakach
uz od 60. let minuleho stoleti :-) Stale si myslim ze dobry nizkosumovy
tranzistor je na tom lepe, nez nizkosumovy operak. S tim sumem jeste jedna
vec. Pokud mate mikrofon s impedanci 2 Kohmy, muzete tam dat prakticky
cokoliv. Pokud ma 200 ohmu, mel by tam prijit specialni tranzistor pro nizke
impedance. Ale na nejake mluveni z blizka v blizkosti pocitace s hucicim
vetrakem je to uplne jedno.
Andel