mikrofonni predzesilovac

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 3 08:49:36 CET 2006

Ste si isty, ze OP07 bude mat dostatocnu sirku pasma aj pri zosilneni
30dB? Je to predsa pomerne pomaly operak.
Ak mozem doporucit isiel by som do SSM2019 (od Analogu), co je
profesionalny a teraz uz viacmenej aj legendarny mikrofonny
predzosilnovac. Zisk sa nastavuje jednym rezistorom, ma nizky sum a
siroke pasmo. Z vasho mikrofonu potom budete aj veci ktore nechcete :-)
b.