OT: ESD, EMC, EMI na patek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 3 08:35:18 CET 2006

Jirka wrote:
> Filtr nepomuze, jde o rozpustene soli (mineraly). Jsou firmy (treba
> http://www.seznam.cz/45/94/04-filmet-petr-mastny.html?sekce=10513), kde
> se demi voda dostane tusim za nejakych 2,-Kc/litr.

Mno manzelka ma znasilnila pred asi 2 rokmi na kupu takej tej konvice s
filtrom, Brita sa to vola. Pcha sa do toho raz za mesiac taky valcek v
ktorom to chrasti ked nim potrasiem, a leje sa do toho voda. Vravim jej,
to nemoze fungovat, kym tam nie je ionex. No a podla vsetkeho tam ionex
je, lebo jednak to pisu na krabici, a najma odvtedy vo varnej kanvici
nie je ani gram vodneho kamena - teda, predtym toho tiez nebolo zas az
tak vela, asi 1mm za mesiac, predsalen zo Zitneho ostrova tecie vlastne
voda z Dunaja, to nie je ako u mojej sestry v Roznave kde ked kvapkal
kohutik tak sa vytvarali stalagtity...

Myslim, ze ionex bude aj v tych "stacionarnych" filtroch co sa montuju
do linky a potom voda "na pitie" tecie z extra kohutika.

wek