tohle je taky (nejen) ceska klasika...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 20:01:34 CET 2006

> Behalf Of Vymětal Tomáš
> nedá se to někde sehnat ? o "politice" slyším prve .. rybolov jsem
> nedávno potkal v reedici na vhs, ale než jsem stihl zareagovat, sold out
> .. ožralýho medvěda v lovu dávali opakovaně na čt (...a že si nevzala
> padák? Krávu na maso, posádku do vězení...)  ... a nezapometulné filmy

P4p ;-) to jisti. Mam vsechny 4, rybolov v cestine komplet, lov s obrazovymi
titulky, zimu DVDrip s TXT titulky (upravenymi, aby to na ten rip sedelo).
Politiku jen v rustine (a ruske TXT titulky, ale ma to daleko do rustiny co
jmse se ucili).

Tahal jsem to po par kilech skoro rok. Kdyz je vystavim, tak pocitejte s
jednotkami kB/s kdyz budete na rade, vic nemuzu. Posta je porad jeste
spolehliva, zalezi jen na tom kdy se na tu postu stavite ;-) (taky se
omlouvam vsem kterym jsem slibil neco poslat, jeste jsem na poste nebyl).

> (aspoň pro mě) jsou též "bílá kočka, černý kocour", "kukushka"
> (kukačka), atd. (Uvítám další názvy podobného žánru.)

Jeste je sveraz narodni pary (osobennosti natsionalnoj bani), ale to uz je
spis p*rn*. Tech osobennosti je moc (novorocni...), ale jde o to, kde se na
tom spolupodilel Rogozhkin, at uz jako reziser, nebo autorsky - coz tyhle 4
splnuji. Ty ostatni nemaji ten spravny smrnc.

U nas doma se na to s oblibou divaji i me deti. Nejradeji maji samozrejme
dabovany rybolov, titulky jeste nestihaji cist (ty co cist umi) :o)
Nejzadanejsi scena je ta s zizalou v prste.

Mate-li nekdo one dabovane, dejte prosim vedet, nejak se domluvime ;-)

JL.