OT: ESD, EMC, EMI na patek

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 2 19:06:40 CET 2006

Vodna fontanka nie je sprosty vymysel ale naozaj funguje :-)
Oskusane uz pred rokmi v byvalej firme.
Majitel kupil dos tudia novy koberec (samozrejme ten najlacnejsi) a ked
si clovek sadol za mixpult tak medzi nim a tlacitkom preskocila iskra a
prislusny vstup sa aktivoval. Kedze ma clovek pripravene veci ktore
nasleduju vo vysielani a povytahovane sable tak sa x-krat stalo ze sa
spustili naraz 4 pesnicky :-)
Kupili sme zvlhcovac vzduchu, vzduch sa stal vodivejsi a tvorba
statickej elektriny bola takmer eliminovana. Problem okamzite zmizol.
b.