Vy to stihate sledovat?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 2 16:19:07 CET 2006

A to ty sa venujes pomerne "standardnym" problemom, ktore vyzaduju
"standardne" komponenty. Ja som uz uplne mimo diania. Mam sadu
oblubenych komponentov, sadu oblubenych vyrobcov, sadu oblubenych
dodavatelov a som rad ze som rad. Akonahle potrebujem najst nieco nove
co moji oblubeni vyrobcovia nemaju tak to je utrpenie.
Som rad ze v tom nie som sam :-)
b.