domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Březen 2 11:46:56 CET 2006

Právě jsem udělal podobnou zkušenost s doménou na INF, po té co jsem otestoval její vojnost jí zaregistrovala jisté italská firma která dělá web hosting a jiné. Asi je to napíchnuté celosvětově. :-(
Lubor

To jste na tom ještě dobře. My, kdykoli (i 4 roky zpět) jsme "očuchávali"
existenci zajímavé domény u NICu, tak do půl hodiny si ji "někdo"
zaregistroval - vždy stejná (velká) firma, zabývající se hostingem (nebudu
jmenovat, ale má tam písmeno E). Dokonce i platba proběhla, ale bylo nám s
lítostí řečeno, že nás (opět ta samá firma) někdo předběhl.

Je to velký podrazov, buďto mají hacknuté servery, nebo je někdo očuchává po
cestě, nebo ty logy mají někde pro někoho přístupné. Očuchávání u nás je
vyloučeno, bylo to několikrát, z různých prostor, od různých providerů,
věděli o tom jen lidi u kterých loajálnost je jistá.

JL.