Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 2 00:46:38 CET 2006

2.3.2006, 0:35:37

dle mojich znalosti je ta cena aktualni, jen ponekud nepresna, spravne
ma by 30 Euro / MWh, zavazne objednavky cca 1 mesic dopredu. No a pak
uz jen nekde pobliz elektrarny nasypat ten megawat do krabice, odnest
domu a jste vysmatej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz