OT: ad ADMIN STOP

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Březen 1 18:47:20 CET 2006

Ja se take omlouvam adminovi, panovi co mne napomenul, za reakci po stopnuti, i ostatnim co to pobourilo. Take nemam tolik casu abych studoval cele vlakno, takze mi tu a tam neco unikne. Porusil jsem pravidlo, nikdo neni dokonaly (a snad tu nechybuji tak casto - podobnych OT diskuzi je tu vice). Prijmete tedy zcela vazne moji omluvu za OT vylev a vlastni nazor ktery vyjimecne nesouvisel s elektronikou a zastavme prosim i tuto diskuzi.

Hroch