Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Březen 1 15:30:39 CET 2006

Jeste jednou prosim pro nechapavce jako jsem ja. Co tedy maji nyni povinnost
za tuto cenu udelat?
Klasicka situace: novostavba, na kraji pozemku domecek, kde bude elektromer
s hlavnim jisticem, uvnitr v dome rozvadec s ostatnimi jistici.

Dik
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 3:18 PM
Subject: Re: Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Ano, bohuzel presne. "Vydelaji" na tom jen ti co maji pripojnou skrinku
daleko od jejich rozvodu. Ti by asi platili vice.
Ted nevim jestli zakonodarce v dobre vire rozvodnym zavodum ulozil, ze
musi udelat pripojku az k pojistkam, ktera zustava rozvodnym zavodum a
umoznil jim tento poplatek jako kompenzaci vybirat, nebo si to lobby
protlacila, protoze si myslim, ze tech prodelecnych bude minimum a tohle
je jen dalsi postup jak ze zakazniku dostat penize.

Martin Hanek