Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Středa Březen 1 15:12:47 CET 2006

Ano na domacnost.

V tomto pripade je to tedy perfektni kseft - za vyplneni triceti
formularu pro tricet bytu vyinkasovat 400 000. Jeste ze si muzu toho
dodavatele energie vybrat. Rozmyslim se mezi CEZem a CEZem.
:-(

mira