Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 1 15:05:20 CET 2006

Jenze to byla sazba pro podnikatele a tazatel se pta na domacnost.
Pro tazatele:
Ano je to tak, neco jsem slysel pred casem. Pry Vam dnes musi udelat
pripojku i kdyz je dlouha treba 50m. Drive to bylo nejak omezeny a
platil to pak zakaznik. Ted jim to narizuje zakon (nebo vyhlaska?) a
proto si vymysleli toto aby neprodelali.

Martin Hanek