ad ADMIN STOP

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Březen 1 14:04:20 CET 2006

Když nemám čas, tak konferenci radši ani nečtu. Když mám čas po delší době,
smažu všechno, kromě posledních několika až několika desítek zpráv (dle nálady)
a zbytek přečtu.

Při čtení si otevřu odpovědi na to, na co bych chtěl odpovědět a pokračuji ve čtení.
Až mám přečteno do konce, pozavírám na co už odpověděli jiní, napíšu pár zbývajících
odpovědí, nasosám nové zprávy, dle toho pak ještě upravím některé své odpovědi
(případně je zruším, když už je poslal někdo jiný) a pak teprve odešlu co zbylo:-)

Někdy ovšem konference dělá hrozné věci, např. zpoždění 10 hodin a více...
pak nepomůže nic.

Používám OE, řazení většinou dle času, občas i dle tématu (obvykle jen když se
snažím najít odpovědi na svou otázku mezi hromadou nesmyslů ve stylu lin vs win,
nebo jak je/není důležité, aby 4 txt soubory umístěné na web pro pobavení pár lidí
měly na serveru správně nastavené kódování, či jak strašné zlo je používat OE+IE).

Osobně bych byl pro striktní zákaz (s postihem při porušení) některých témat
(zejména těch výše zmíněných).

Možná by neškodil i postih za zprávy, které neobsahují objektivní argumenty,
nebo prudí diskutující jen proto, že si prudič nepřečetl původní otázku a pak
neví, o čem je řeč:-)

PH

From: <Serych@panska.cz>