Chcipla klavesa v ntb :(

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Březen 1 11:17:46 CET 2006

Ja jsem menil klavesnici nedavno u ACERu, cena byla podle me docela lidova
(~500Kc, vymenil jsem sam, s praci by to uz lidove nebylo :-) ), zkusil bych
poptat servis. Treba to bude podobne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, March 01, 2006 10:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: Chcipla klavesa v ntb :(

2006/3/1, Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:

> Zdravim!
>
> Chcipla mi jedna klavesa v klavesnici notebooku, bohuzel docela
> dulezita a casto pouzivana (sipka dolu :-o).
Pokud na tom notebooku nehrajete hry, tak si mozna vystacite i jen s mysi ;)

> Chtel bych se zeptat: a) nevite, je-li sance takovou klavesu opravit?
Je, pac je to nejspis jen tlacitko. Otazka je provedeni - muze to byt
z nejake vodive pryze jako v dalkovych ovladacich.

> Co vlastne muze byt pricinou teto poruchy? Ma cenu se pokouset
> uplne klavesnici rozebrat, nebo si koleduju o daleko vetsi pru*er?
Zkuste a uvidite ;) Pokud nefunguje jen jedno tlacitko, tak je to
pravdepodobne jen v tom tlacitku, pokud by nefungovala cela rada, tak
by to teoreticky mohl byt i odejity vstup prislusneho integrace.

> b) Netusite, jestli se takova klavesnice da koupit jako nahradni
> dil? Ntb je tak cca 6 let stary (znackou je to MITAC 7521 prodavany
> u nas jako Umax).
Kontaktujte sveho dodavatele. Cena ale IMHO nebude zdaleka lidova a
vyplati se to opravit svepomoci.

> Diky!
>
> P.T.

P.K.