pravidla konference (bylo: tohle je taky ceska klasika...)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Březen 1 10:33:28 CET 2006

Teda nechci nejak moc rypat, ale prijde mi kouzelny, kdyz nekdo nostalgicky
zamackava slzu nad casy, kdy se dodrzovala pravidla konference a respektoval
admin, a pise to do threadu ktery byl pred vice nez hodinou stopnut
adminem... To je myslim bez komentare.

Dusan Dolezal