Chcipla klavesa v ntb :(

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Březen 1 10:14:00 CET 2006

On Wed, Mar 01, 2006 at 10:03:49AM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Pokud na tom notebooku nehrajete hry, tak si mozna vystacite i jen s mysi ;)

Prave ze u veskere prace s textem clovek tu spiku dolu potrebuje,
jinak je to docela opruz... (bohuzel vsechno psat ve vi nejde,
jeste ze alespon postu muzu psat v kombinaci mutt+vi ;)

> Je, pac je to nejspis jen tlacitko. Otazka je provedeni - muze to byt
> z nejake vodive pryze jako v dalkovych ovladacich.

Ta klavesnice je z membrany, kontakt je mezi dvema foliemi
(lepe receno prinejmensim mezi dvema, co jsem koukal), opravdu netusim,
jak se dostat dovnitr...

Dalkac uz jsem rozdelanej mel, ten vypada jinak...

> Zkuste a uvidite ;) Pokud nefunguje jen jedno tlacitko, tak je to
> pravdepodobne jen v tom tlacitku, pokud by nefungovala cela rada, tak
> by to teoreticky mohl byt i odejity vstup prislusneho integrace.

Je to zretelne mechanicka zavada, predtim, nez klavesa odesla, fungovala
spatne (muselo se na ni pouzit vetsi sily).

> Kontaktujte sveho dodavatele. Cena ale IMHO nebude zdaleka lidova a
> vyplati se to opravit svepomoci.

Notebook je z druhe ruky a pisu, ze je 6 let stary. Takze pokud se me
to nepodari nekde sehnat jako stary srot za par supu, tak do toho rozhodne
nejdu.