Lowdrop stablik 3.3V znova

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 1 10:04:57 CET 2006

Zdravim,
tak jsem zkousel doporuceny stablik LP2951 a ma jeden dost podstatny
problem. Jeho vlastni spotreba je cca. 70uA, coz bych v provozu zkousnul,
ale problem je, ze pri vypnuti vstupem shutdown se pouze odpoji vystup a
70uA zustane, naopak se jeste zvysi proudem pres blbe vyreseny delic na
vstupu SD :-( Pri napajeni ze dvou CR2032 je to nesmyslny odber ve standby.
Proto jsem hledal nejaky jiny stablik, objevil jsem TC2055 od Microchipu,
coz je 3.3V@100mA, po vypnuti max 0.5uA, error vystup, SOT23-5. Problem je
zase v tom, ze je nemuzu nikde sehnat (Farnell,Spoerle...) Nasel jsem je u
Ecomu, stoji asi $0.33, ale musi se vzit cela spulka 3000 kusu.
Tak jsem se chtel zeptat jestli:
- nekdo nevi, kde je koupit v mensim mnozstvi (1000 max)
- nekdo nevi o jinem podobnem stabliku (nutne vypinani a mininalni vlastni
spotreba)
- pokud bych musel vzit celou civku, nechtel by se nekdo rozdelit?
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz