tohle je taky ceska klasika...

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Březen 1 09:37:00 CET 2006

Budte rad, v jedne (a urcite ne jedine) velke svetozname spolecnosti, kde nejvyssi mista obsadili "chytrejsi" a svetaznalejsi manazeri, jsou veskere obezniky v anglictine, a na zbyvajicich tisici obycejnych pracovnicich je, aby se naucili anglicky a kazdy si to sam prelozil. Protoze kdyz uz sedi nahore nekdo kdo neni z ciziny, je to namysleny frikulin, pronehoz je spolecensky neprijatelne neco prelozit do cestiny (ackoliv samotny obeznik urcite psala ceska sekretarka, a mozna ze nanecisto ho psala cesky :o))) )

hroch