OT: tohle je taky ceska klasika...

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Březen 1 00:01:51 CET 2006

To je nic, pozrite si http://www.elkoshop.sk
Ta firma normalne funguje ako predajca PC. Aky web, take sluzby, nie
som jediny, co sa popalil na reklamacii. Ale k webu:

-zacat mozme v titulke okna prehliadaca - "Domù". Cesky vyraz, navyse
co je to za nazov stranky?
-v nadpise "... IT technologii" ma byt dlhe posledne i.
-dole vlavo, ze je rekonstrukcii (odhliadnuc od fontu a zalomenia), zas
dlhe i na konci byt nema
-ten Hummer nepochopil nik, s ktorymi som sa nad strankou bavil
-v menu "Úvodna" ma byt dlhe a
-nizsie v menu "spolecnosti" - cesky vyraz, alebo skor jednoducho
preklep
-ked sme pri tejto polozke.. na stranke o spolocnosti su preklepove
perly ako "Soploènos»" a "tecgnológii" a v dvoch dalsich slovach opat
chybaju dlzne.
-na stranke kontaktov mohli adresy e-mailov urobit ako mailto:
-no a stranka cenikov s logickymi deliacimi ciarami je uz len bodkou za
nepodarenym webom.

Ta stranka visi na webe s tymito chybami minimalne 4 mesiace, vtedy som
si ju vsimol.

OK som voci tejto firme osobne zaujaty, tak mi to nedalo.

miro