Re: dálkové ovládání via Bluetooth

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 30 17:30:38 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 30.6.2006:

> Pokud by se toho někdo chytil, tak bych mohl dát k dispozici
> vývojový kit a vzorky Bluetooth modulů (typy WT11 a WT12) od firmy
> BlueGiga http://www.bluegiga.com/default.asp?f=2&t=1&p=2000&subp=200

BlueGiga? No ja jsem chtel kdysi delat leccos s Bluetoothem,
komunikaci mezi moduly pro POS, komunikaci mezi PDA a BT modulem apod.
Nejdrive jsem si sehnal nejake BT moduly s timhle cipem:

http://www.csr.cz

Mozna to je ten samy, mozna ne, ted z hlavy nevim. Ale nejak k tomu
nebyly dostupne vyvojove kity a kdesi cosi, proste jsem pak nasel
prave BlueGiga, docela se mi libily. Ty vyvojove kity myslim nebyly
zrovna levne, ale nejdrive jsem testoval dostupnost. Tenkrat je tu
nabizel MES Praha a kdyz jsem chtel zjistit, jestli umeji dodat i
mensi mnozstvi, dostal jsem tuto odpoved:

Je mi lito, ale moduly nam take nechteji dodat v malem mnozstvi. Je to
strategie vyrobce, kterou bohuzel neovlivnim.

Pritom v UK normalne na internetu prodavali kusovky. Ne ze bych to
neumel koupit kdekoliv ve svete, ale tak nejak jsem se na to vyprdnul.
Vicemen pak o tom vyprdnuti rozhodlo take to, ze v kusovem mnozstvi
(protoze nejsem tovarna) se neda delat zkusebna a pro BT zarizeni je
treba vcetne radioveho mereni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem