Uhlikove a hybridni kabely

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 30 13:18:02 CEST 2006

Proto je velmi důležité používat tyto kosmické kabely v automobilech, kde se
díky vyhulenému výkonu nedá zapnout zesilovač bez toho, že se musí
nastartovat motor :))) Velkou ýhodou je, že "Používaná uhlíková struktura je
také zcela tepelně stabilní. Ani při teplotách 2000°C nevykazuje žádnou
chemickou aktivitu, například generování plynu CO nebo CO2. "
Zrovna včera jsem si říkal, co mi to doma tak v reprácích chroupe. A ona to
mezikrystalická koroze měděné dvojlinky spojená s CCD efektem. Navíc byla 2x
překroucená a jeden ohyb u svorky hrubým způsobem poškodil strukturu tak, že
elektrony přeskakovaly z jednoho drátku do druhého. Po nátěru tohoto konce
grafitovým práškem nežádoucí efekt zmizel a impedance kabelu se ustálila.
AZE

Lidske ucho je potvora a slysi kdeco, prechodove deje dokonce vnima mimo
slysitelny rozsah i dynamiku. A to jeste do toho nezatahujeme vnimani zvuku
ruznymi castmi tela.
 Nejslabsim clankem tak zustava poslechovy prostor a
reproduktor/reprobedna.

> P.S. Taknějak se nemohu zbavit dojmu, že se to podobá čtení patentového
> spisu Perpétusu (http://perpetus.wz.cz/) ?

No musi to nejak okraslit, aby clovek nabyl dojmu, ze za ty dlouhe penize
dostava adekvatni protihodnotu, jinak by si ty cenove vyhulene kabely nikdo
nekoupil.

JL.