Rele - poptavka

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Červen 30 10:29:03 CEST 2006

- zajiste mate pravdu - je treba to videt v sirsich souvislostech. Pokud se
to da,je lepsi posichrovat se pres vic dodavatelu. Mj. nezkousel jste Omrony
? posledni dobou se sem tlaci treba z nich neco vypadne - rozhodne maji
kvalitni zbozi tak by to stalo za pokus.

DJ

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 30, 2006 10:14 AM
Subject: Re: Rele - poptavka

kdysi jsem tuto poucku upravil na "tvorime z toho, co ma GMko bezne na
pulte", protoze kdyz to nahodou nemaji, da se to snadno sehnat, byt treba
draz. Bohuzel, obcas to da praci :)

no a potom nastoupi druha priorita - vejde se nam lehce dostupny material z
hromady do bezne dostupne plastove krabicky, ci nikoliv? :)
protoze nechat vyrabet zakazkovou krabicku vyjde vyrazne draz, nez koupit
bezne soucastky i u drazsich obchodu typu farnella.

@V