dálkové ovládání via Bluetooth

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Červen 30 10:23:18 CEST 2006

Zdravim vsechny

pri patku me napadla takova fantasmagorie :-) k tomu jsem trochu googlil ,ale nevypadlo nic kloudného.
Při pohledu na vsechny mozne dalkove ovladace co s sebou nosim a kody co si musim pamatovat,me napadlo nevidel nekdo z vas BT modulek co by na sobě měl pár výstupů (a klidne i vstupů) ? Přece jenom telefon mam u sebe vzdy a mala aplikace v Jave by mi poslouzila jako univerzalni klic (nebo i jako terminal :-) Nakonec vezmeme-li to extremu byl by to hezky komponent pro domaci automatizaci ;-)
Nesetkal jste se nekdo s timto resenim nebo i finalnim vyrobkem ?

Dik za kazde info

DJ