Rele - poptavka

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pátek Červen 30 08:57:04 CEST 2006

Jak sleduju,ze se tu bavite o relatkach - vzdycky sem mel pocit ,ze vsichni
vyrobci vyrabeji to same. Tedy nedival jsem se na typ co hledate,ale mohu
potvrdit,ze v nasi elektrotechnicke praxi to tak chodi. Proste jen za minuly
mesic u nas byli obchodnici z Findera,Omronu k tomu bereme
Schracka,Moellera,Siemense,Weidmuellera  a ja nevim kde co - a vezmete rele
jednoho vyrobce a u dalsich najdete to stejne rozmerove,napetove atd.. jen
ma jinou barvu :-) Jsou to rele do patic,ale i do plosnaku .... nenajde se
neco pro vas u nich?

s pozdravem

DJ

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 30, 2006 12:52 AM
Subject: Re: Rele - poptavka

bohuzel, da.
a to i kdyz chcete celkem zajimave mnozstvi, nedavno jsem shanel RELSIA05D
nebo kompatibilni asi tri tydny, nez se mi podarilo sehnat pozadovanych 1500
kousku (cca 25-30 tisic korun), a nakonec je mam "vyzebrane" od nekolika
dodavatelu, protoze jinak bych musel cekat dva mesice na dodani celeho
mnozstvi...
a to zmena plosnaku ani nepadala v uvahu, protoze bych prisel o certifikat
ESC :(
pritom je to typ, ktery normalne bezne maji v GMku na pulte, zadna super
specialita.

@V