prevodnik v C8051F124

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 29 21:41:57 CEST 2006

mal som podobny problem s ADuC od analogu. Tiez vsetko nakonfigurovane a
AD prevod nesiel. Potom som presiel celu dokumentaciu a nasiel som jeden
velmi dobre zasity bit v jednom registri, ktory s AD prevodnikmi nijak
nesuvisel a bez neho to neslo. Po nastaveni sa vsetko rozbehlo. Mozno by
som aplikoval rovnaky postup, zobrat nejake datasheety a dat si vyhladat
slovo ADC a rucne skontrolovat vsetky vyskyty. Minimalne mna s tymto
analog velmi nasral, stravil som s tym asi 3 dni kym som na to dosiel :-)
b.