Izolacni vlastnosti transformatoru

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Červen 29 08:09:42 CEST 2006

Ja pouzivam od HAHN transformator se dvema sec. typ BV UI 302 0165 a to jsou
dve kostry na UI jadru. Na kazde kostre je pulka prim. a jeden sec. Izolace
mezi prim/sec je dana vyrobcem a izolace mezi sec/sec musi byt logicky jeste
lepsi, protoze se jedna fyzicky o dve civky. Stejne trafo navic dela i firma
TBP Transformatory navic mi do nej davaji i tepelnou vratnou pojistku a
cenove je oproti HAHN o dost levnejsi.

Vseobecne pro oddelovace a podobna zarizeni myslim je tento typ trafa
vhodnejsi nez trafa s jednou kostrou na EI.

konkretne se jedna o tento typ.

http://www.blatna.cz/tbp/zal_imp.htm

Predpokladam ze by nebyl problem, aby vam vyrobce na telefonicky dotaz i
rekl jake izolacni napeti to trafo ma...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 10:07 PM
Subject: Izolacni vlastnosti transformatoru

Pekny verer.
Chtel bych se zeptat jestli je mozne pouzit zalite trafo (HAHN) se dvema
sekundary jako zdroj pro 2 galvanicky oddelene obvody (optocleny). Resp.
jestli je zarucovana elektricka pevnost dodrzena nejen mezi primarem a
sekundary, ale i mezi sekundary vzajemne. Rad bych to videl nekde
napsane nez jen jako tvrzeni, web HAHNu neporadil.
Diky

Tosa