Ebay - Clo

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 28 21:41:07 CEST 2006

To je prave zasadni chyba, mel jste se s prodavajicim domluvit, aby uvedl
cenu nekde kolem 30$.

Nicmene netreba hazet flintu do EU dotovane obiloviny, oznameni vam posila
firma, ktera pro danou prepravku zajistuje celni odbaveni,

mel by tam byt tel kontakt. Doporucuji jim zavolat nebo poslat mail, oni vam
poslou vzor plne moci, kterou je zplnomocnite, aby za vas zasilku celne
odbavili (bude vas to stat nejaky peniz typicky 300Kc) a protoze si je
najimate udelaji to co si budete prat, mel by jste nejak dolozit jaka je
hodnota zbozi lze to fakturou, ale stejne tak muze stacit prohlaseni, ze je
cena x$, pokud jde o pouzitou vec je treba toto zduraznit.

ICO DIC se vas netyka, uvedete, ze je nemate.

Podotykam,  je to jen papirova valka a nikdo to nebude nijak zvlast zkoumat,
kolega si prave dnes privezl fungl Harleye s udanou cenou 3000$, nacez nas
celnik pobavene pozadal o adresu obchodu, ze si take nejakou motorku
objedna, kdyz maji takove super ceny a pak nas pochvalil, ze mame rozum, pac
tam rano byl typek co tvrdil, ze stala 500$  :-)

Dobry den

Koupil jsem na EBAY zbozi za 66$ + 28$ postovne. Nyni mi prislo Oznameni o
prichodu zasilky ze zahranici, kde se po me chce

-          Celni prohlaseni

-          Podklady pro stanoveni ceny (fakturu)

-          Doklad o prideleni DIC nebo ICO

-          Zivnostensky list

-          Plna moc k zastupovani deklaranta

Pricemz jsem to kupoval jako soukroma osoba a tudiz DIC ani ICO nemam. Na
zasilce je oznaceni Elektronicke soucastky bez faktury.

Poradte nekdo jak nyni postupovat.

Diky

Horky Ales

http://www.nod32.cz