Trojramenný šroubovák

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Červen 28 09:52:34 CEST 2006

Ja koupil v Globusu sadu asi 50ti nestandartnich bitu. Je tam ten na
nabijecku na nokii, ruzne hvezdicky (pevne disky) s dirkou uprostred
atd. Kvalita je sice prumerna, ale ja to pouzivam jenom vyjimecne. Navic
je v sade maly 'sroubovak' na bity (to co drzite v ruce), ktery se hodi
pro jemnou praci. Cele je to v pekne plechove krabicce.