Patlac SMD pasty na plosak

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červen 27 20:04:54 CEST 2006

Nevim jak ostatni, ale ja na to pouzivam nejmensi obycejnou injekcni
strikacku (2ml) se zelenou jehlou (zavisi na tuhosti pasty) zkracenou na
me vyhovujici delku (ustrihnout stipackama). Neni to nic profi, ale me
to celkem vyhovuje. Ve skole na to mame strikacku na rucnim X-Y pojezdu
s pneumatickym davkovacem, tim to jde o mnoho rychleji a presneji, ale
to zarizeni asi bude trosku drazsi.

Tosa