Procesor v GB Advance

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 27 12:04:27 CEST 2006

1. Je tam nejakej ARM7TDMI na 16MHz, vic nevim. Ovsem kompilator se vsim
potrebnym se da stahnout z webu a rozhrani karticek je zname, tedy
udelat si pametovou kartu lze a napsat soft take. Kartu jsem zatim
udelal jen pro GBC, ale ta v GBA zpusobi emulaci GBC, takze tohle je o
nicem. Kartu ke GBA mam ve schematu a tim to jaksi zatim skoncilo.

Chtel jsem pridelat i porty a pouzit GBA do maleho robotu, ale kdyz jsem
objevil konzoli GB32, zjistil jsem, ze tam uz bych nemusel delat skoro
nic a tak az budu chtit, koupim radeji tu GP32. Tam dam totiz soft na SD
karte a treba seriovy port pripichnu jako prevodnik z USB na RS232 -
holt min prace a vice zabavy. ARM9 a to jeste 2x, jeden je pro
zobrazovani a beha na tom i Linux (videl jsem, jestli si to dobre
pamatuji, 2 distribuce) a nekde jsem cetl, ze snad nejakemu expertovi na
tom emulovane za 6 minut nastartovaly dokonce i Win95 :).
http://www.gp32.com/
http://www.gp32x.com/

2. Kusovky AT91SAM7S32 u mne, moznost i dobirkou -
http://www.siliconbrain.biz/ , okamzite k mani za 350Kc i s DPH - holt
kusovka neco stoji a dovoz neni zdarma :).

--
Jiri Bezstarosti