USB2.0 na intel 440BX chpisetu

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 27 09:26:53 CEST 2006

> Disky pak můžete zapojovat za chodu, jen je dobré napřed
> zapojit napájení a potom teprve data (vypojování zas
> obráceně). Po zapojení stačí ve správci zařízení dát vyhledat
> změny v hw a disk je nalezen a nainstalován. Pokud při bootu
> na dané pozici nebyl žádný disk, budete mít k dispozici režim
> multiword DMA 2, tedy rychlost do 16 MB/s, po bootu se
> zapojeným diskem bude k dispozici ultra DMA 2, tedy rychlost
> do 33 MB/s.

Nebo taky budete mit k dispozici odvarenej disk. Osobne vyzkouseno jednou a
zde v praci dvakrat (kolega). Ono to funguje, ale nekdy take ne.

14 dni jsem pak shanel kdo mi pujci elektroniku ze sveho disku abych to mohl
stahnout z ty moji mrtvolky.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz