USB2.0 na intel 440BX chpisetu

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 26 20:23:31 CEST 2006

   Ma, je to normalni ATX deska, ale uplne stejny problem mam kdyz ho
dam do druheho PC kde je Abit-BH6 taky s i440BX chipsetem, takze fujitsu
za to nemuze...

JDrozd

P.S: zatim mi na i440BX fungovalo uplne vsehno, co sem do ni dal, treba
TV-Tuner s BT878 co nefunguje v novych PC a funguje divne i ve starem se
SiS chipsetem mi tady jede jak z praku (na obou MB s i440BX).