USB2.0 na intel 440BX chpisetu

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 26 20:20:43 CEST 2006

Tak tohle mne trochu nastvalo.
Na BX chipset nedam dopustit. Delam s videostriznami a lepsi chipset ve sve
dobe nebyl. Navic se na nekterych dobrych deskach dala pouzit redukce od
PowerLeap a provozovat procesor Tualatin. Mel jsem to a byl jsem maximalne
spokojeny. K tomu SCSI UW radic a rychly disk a nebyl problem s videem.
Bylo to velmi svizne a bez problemu.
Jinak jsem video delal jiz na 486DX2 66 MHz. I na tom se dalo pracovat.
VIA, Athlon, Duron pro praci s videem proste ne...
J. Polivka

Na Vašem místě bych to řešil výměnou mainboardu, buď za nějaký novější
pro P3/Celeron, ve kterém spíš půjde ten řadič, nebo bych sehnal desku
i s procesorem, např. Duron nebo Athlon (600MHz i s deskou tak do
1000Kč), která už bude mít USB 2.0 řadič integrovaný.

P.K.