USB2.0 na intel 440BX chpisetu

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 26 20:13:34 CEST 2006

Solidni firma Vam to vymeni. Pokud ne, tak bych s nima skoncil.
Solidni firma si totiz i maleho zakaznika vazi.
J. Polivka

   Me se to taky nainstalovalo bez nahrati jakychkoliv driveru (od SP2
sou primo ve win), ty drivery sem instaloval az potom, co jsem zjistil
ze to dela problemy. IRQ momentalne sdili, ale jak sem psal, uz sem
zkousel i vyndat vsechny PCI karty a nainstalovat ciste win (ak nesdili
IRQ) a nefunguje to uplne stejne :o( Jinak drvery od kouwellu taky
nepomohly :o( Koukam ze jeden z tech kouwellu co maji ma chipset NEC,
ten na viaarene chvalili, tak asi zkusim ten. Teda jestli mi to vymeni,
vubec nevim, jestli je to duvod k reklamaci. Podle selskeho rozumu ano,
protoze sem koupil neco, co mi nefunguje a nikde se nepise ze v MB s
i440BX to nefunguje, jenze kdyz to tam zanesu tak oni to urcite daji do
nejakeho novejsiho PC a tam to pujde. Kazdopadne tam mam zitra cestu,
tak to zkusim.
JDrozd