USB2.0 na intel 440BX chpisetu

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červen 26 18:36:00 CEST 2006

V podstate souhlas, sam pouzivam doted PIII 1,4GHz v redukci do slotu 1
na 440BX chipsetu. ( a dokud Intel neudela poradnej procak s malou
spotrebou tak na tom budu mastit dal...)
Problem s radicem byl v pocatku naprosto stejny, nez se mi dostal do
ruky KOUWELL 2580E4
Ma desku  ve tvaru trojuhelniku a jiz  je ve trech pocitacich s intel BX
440 cipsetem a jede naprosto OK. ( na ext. disk pripojeny na firewire
stejneho pc to vali 20Mb/s)
Co je na tom kouwelu za chipset nevim, jen vim, ze interni port  ( na
radici smerem do case)  je sdileny ( propojeny ) s jednim externim.
Ve správci zařízení se to hlásí  viz příloha, integrované USB porty jem
vypnul, i když fungovaly zároveň, ale co s 1.1 ??
Jan Kuba